ümit

ümit
@umut0666
Fazla ciddiye almayın dünyayı,nasıl olsa içinden canlı çıkamayacaksınız...
Her zaman;
Babanı hatırlıyor musun? -“O burada ve burada” dedi elini gözlerinin ve yüreğinin üzerine koyarak.
Sayfa 673 - İş bankası kültür yayıncılık, 15. Basım 2024·Kitabı okudu
Alıntı
ümit
Keşke yazılan gibi olsaydı...