Umut

Umut
@umuttchan
Her an bir kere yaşanır
O anın geçiciliği, anının ise kalıcılığı güzel olan~
"Havai fișekler biraz üzücü, değil mi? Gösteri bitti mi unutuluyorlar. Hangi renk, hangi șekil olduklarını hatırlayamıyor insan." "Doğru... Ama rengini ve şeklini unutsan da havai fişekleri kiminle izlediğini, izlerken neler hissettiğini hatırlıyorsun. Değil mi?"
Sayfa 203·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular