80 Dakikalık bir hafızayla dolu "anılar" biriktirmek ha...Uzun uzun süredir almak istediğim bir kitaptı tabii alınca da hemen okuyamadım ama bugün bitirince ne kadar güzel bir eser olduğunu anladım...
Kitabı ortadan sona doğru Annem Kokan Çiçekler kitabına çok benzettim o havada biraz gidiyordu ve inişli çıkışlı olması da ayrı güzeldi.Sonu ise gidişatla gayet güzeldi.Tam tatlı bir anime sonu gibi geldi son aslında.Kim bilir daha çok böyle Japon Edebiyatı eseri var ki okumadan öğrenemeyeceğim gibi...böyle konulardan tatlı hikayeler çıkmasına bayılıyorummm.
Sıcacık bir kitaptı benim için.Belli bir kafe etrafında dönmesi ve ordakilerin hepsinin hikayesini detaylı dinlemek çok ilgi çekiciydi.Hepsi güzeldi fakat sondaki Anne ve kız hikayesi cidden farklıydı benim için çok güzeldi.Yer yer Bir Gün Kediler Dünyadan Yok Olsaydı kitabına da benzettim."Doğduğun için Teşekkürler" lafı geliyor bu bölümü okudukça.Çok erteledim okurken de erteledim ama bir kez içine girince etkisinden çıkamadım umarım hikayeleri de okurum güzel bir kitaptı.İsimlere alışınca tanıyınca daha da güzelleşiyor kitap...