Dizginsiz kapitalizm düzeninde para, birbirimizle ilişki kurmamızın tek yolu haline gelir. Bir şey yapabilmek için mevcut tek araç. Her şeyin bir fiyatı var ve bu olgu ısrarlı ve yırtıcı bir netlikle ifşa ediliyor. Para şunu ya da bunu yapmamız için gereken gücü veren bir araç olarak görülürken, temelde “yokluğu” ile de tanımlanır. Paranın doğası gereği dünyayı ve bizi böylesine yetersiz kılmasının nedeni budur.