Hepimiz var oluşumuzda bir anlam ararız.
Kundak ile kefen arasındaki zamana ömür diyoruz.
Bu zaman dediğimiz şey de öyle kendi kafasına göre geçer gider...
Samimi konuşalım..
Meselenin özü, bak güzelim;
Hayatı biraz da kendin yaparsın. Sana hayatı kazanman için şanslar verilir. Gerçi bu genelde tek şans olarak gelir. Gelir gelmez kullanmanda fayda var.
Kullanmazsan bir şeyler ters gider.
Bakarsın olmaz, yaparsın olmaz, yaşarsın olmaz..
Zaten genelde olmaz..
Sonra şu meşhur "hayatın tokadını" yersin..
Bir kereliğine bu tokatta silkinme hakkın var. Yani bu hak sana bir kere verilir.
He, şayet sen bu hakkı kullanmazsan, senin bu silkinme şansın,
hayatının s*kilme ihtimaline dönüşebilir.
O yüzden dikkat et.
Şansına da, seçimine de, kendine de..