Kimsenin ulaşmak için bir çaba sarf etmeyeceği hayatın içerisindeydim.
Bulunduğum konum kanalizasyon giderinden farksız bir yer gibi geliyordu..
Kadınların kokusunu almak istemeyecek kadar yalnız kalmak istiyordum.
Bunu başarabiliyordum, içimdeki tüm hisleri yitire bilmeyi başarabiliyordum.
İnsanlarda nasıl bir kimlik bıraktığımı umursamıyordum.
Zaten her insan aynı renk geliyordu bana, siyah.. Simsiyah..
Siyah görüyordum her şeyi ve çok iyi renklendirdiğimi düşünüyordum.
Ve gece olunca her şeyi ve herkesi aynılaştırabiliyordum.
Çünkü bu beni farklılaştırıyordu.
En çok da biranın siyah gelişini seviyordum.
Bir içtin mi, dünyaya karşı kör oluyordun..