📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yazdığım, o zamanlar kafamın içinde duyduğum tek ses kendime aitti. Orada bir başımaydım ve duyduğum her şeyden daha gürültülüydü. Sussunlar diye yazıyordum. Bitsinler diye yazıyordum."
"Sesler azaldı mı?"
"Dinlemeyi bıraktım."
Ne yetmedi onlara? Hangi toprak parçasına sığamadılar? Oysaki karşımdaydı işte, insan sevdiği zaman bir avuç toprağın üzerinde de yaşardı. Tohumlarınıza ne karışmıştı ki sizin, hiçbir toprakta yaşarmayı beceremediniz? Ne vardı içinizde, bir arada sadece yaşayıp gidemediniz?