"Yaşamıyorsun, o yüzden iyi yazıyorsun. Konuşmuyorsun, o yüzden iyi yazıyorsun. Hissettiklerini bastırıyorsun, o yüzden yazabiliyorsun."
"Sadece yazarak mı yaşayabileceğimi söylüyorsun?"
"Sadece yazarak istediğin her şeyi yapabileceğini söylüyorum. Dünyalar da yaratabilirsin, dünyayı yerinden de oynatabilirsin."