Sema

Sema
Bir şeyler okusanız keşke. Beğenilerimin şahsınızla hiçbir alakası yoktur..
Yoğun Bakım Hemşiresi
Lisans
4 Mayıs
781 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
“Bu gece günceme yazacağım.” “Neyi?” “Ateşten eli yanan çocuğun ateşi sevdiğini.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Kaybolduğumuzu sandığımız yerde aslında kim olduğumuzu bulmaya başlarız.”
Ben ATANDIM! Emeklerimin karşılığını aldığım günlerdeyim. Gözlerim dolu dolu.. Emek veren daha nicelerimizin de atanması dileğiyle…
Gelememeyi sen anlat, Gidememeyi ben anlatıyım. Gözüm değil gönlüm kaldı, Beklemek değil özlemek yordu. Hani derler ya; Aşk arafta bir yoldu, Giden gitti dönen yoktu. Nazım Hikmet Ran
Şiir
“Neden en kötü anılar en kalıcılarıdır?” Anne with an E 🎬