“İnsan dediğin yediği her kazıktan sonra ‘Yok abi bundan sonra kimseye güvenmem ben,’ deyip de her seferinde kazık yemeye devam eden bir canlı türüdür.”
Ben bilmem ucuz nasıl sevilir...
Ama millet kelepir sevmelerin peşinde.
Beni sevecekse birisi. Yüreğimin ederini bilecek.
Kaç arşındır sevdanın boyu,
Kaç hokkadır yüreğin ağırlığı bilecek...!
Bilmiyorsa öğrenecek...!
Çok yanmalarım oldu, çok acılarım.
Ama sevmekten hiç korkmadım.
Eğer ben sevdalardan kaçmıyorsam,
Hakkım olanıda isterim..
Yüreğini...!
Sözün özü.
Gönlünü.