Yüzünü , sesini unuttum sayılır .
Sonra anılarımızı da unuttum sayılır.
Gülüşünü , bakışını 'da unuttum.
Son bişey daha kaldı zaten...
Seni sevdiğimi unutursam tamamemen iyileleşeceğim artık
Bilmeni ' de isterim ki,
" Seni unutursam da ölürüm . "