ş

ş
@user3081108
üzülme, bazen mecbur kalır insan
ailem için bu kadar değersiz oluşum alıştım sansam da her seferinde beni daha çok şoka sokuyor maalesef
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
yok ağlatmaz asla beni bir gün ayrılık pişmanlığım nefret olmaz öfke olmaz senden daha acı bir hasret bulunmaz
“dönüp dolaşıp aynı yerde soluklanıyorum. ben neye üzülsem hep aynı şeylere ağlıyorum.”
“bir gün buz gibi tenlerde cayır cayır yanacaksın.”
sanmak.
belki de dünyanın en acı hissi. sever sanmak. gelir sanmak. çabalar sanmak. sanıyorsun çünkü öyle olmasını istiyorsun. çünkü sevsin istiyorsun, gelsin istiyorsun, çabalasın istiyorsun. ama her şeyin istemekle olmadığını öğrendiğin gün acı da olsa yüzleşiyorsun. büyüyorsun belki de, miladın oluyor. bir süre sonra artık sanmaktan da korkuyorsun. çünkü yanılırsan her seferinde bu acıya nasıl katlanırsın bilmiyorsun.
Duygu ve Düşünce