ş

ş
@user3081108
üzülme, bazen mecbur kalır insan
yola çıkmaya ikna edip yarı yolda bıraktığınız insanların ahı bir ömür yakanızı bırakmasın.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
senin burnunda tütebilmek için benim daha ne kadar yanmam lazım? :)
geçmediğin kapının gıcırtısını, sınanmadığın acının sancısını bilemezsin.
sen, seni boğan denizin sana sarıldığını sandın.
yarınlar var, yürünür belki çok dağılmazsak :)