sinem

sinem
@users260891
İkimizin ayrı dünyaların malı olduğu muhakkak... Yalnız seni deli gibi seviyorum...
Reklam
Seni benim kadar hatta benden başka kim dinler? Kim seninle beraber üzülür?

sinem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.··
8 günde okudu
·
2023 8. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209bin okunma
Bana öyle geliyor ki, sizin gülmenizle kızmanız, iltifat etmenizle azarlamanız arasında hiçbir fark yoktur... Size ait hiçbir şey çirkin olamaz sanıyorum.
Belki ihtiyarlık, bu manasız sürüklenmeyi sona yaklaştırmış olmak bakımından, daha da iyidir.
Reklam