Empati, dünyayı kurtaracak kadar güzel ve derin bir duygudur. Fazlası üzer, karşılıksız olanı can yakar.
Başkalarını kazanmak için kendinden vazgeçer insan. Başkaları onaylasın diye kendini inkâr eder. Başkaları sevsin diye kendini hiç eder.
Kendisinde olmayanı sende arayanlarla, beklentilerinin ardı arkası kesilmeyenlerle dolu dünya. Herkes empati duygusuna sahip olsun, farklı olanı değiştirmek yerine, onu kucaklasın isterdim. Üzgünüm, hayat böyle bir yer değil.
Seni olduğun gibi kabul etmeyen kim varsa, uzaklaş.
Yalnızlığın seni terk etmez, sığındığında geri çevirmez, konuştuğunda dinler, senden yüz çevirmez.
Kalabalıkların büyüsü kısa ömürlüdür. Kalabalıklar ömür törpüsüdür.
Giderler, reddederler, bakmaz, görmez, dinlemezler.
Kabul et. Değersiz hissedeceksin ama geçecek.
İnsanın iç dünyasındaki karmaşa, gerçeğin önündeki en büyük engeldir. İnsan, gerçeği en geç görendir. İşte bu yüzden zayıflıklarını, zaaflarını, yaralarını gösterecek kadar yakın bildiklerin yaralayacak seni.