Okula başlarsın sadece ezber yaparak Liseye Geçiş Sınavına hazırlanırsın 1 yıl boyunca o kadar çalışırsın ve istediğin puanı alamayınca niteliksiz olarak değerlendirilirsin.
Liseye geçersin 4 YIL BOYUNCA sadece 1 sınava hazırlanırsın hayatını o sınav belirler ne iş yapacağını gelecekteki her şeyini o sınav belirler neyse o sınava girer ve çıkarsın.
İstediğin puanı almışsındır belki ama sonuç 4 yıl yine okursun ama sonunda 10 yıl ömce kurduğun hayallerin hiçbirini gerçekleştiremediğini görürsün.
Okul biter ve okulun sana hiç birşey katmadığını ezberlediğin şeylerin hepsini unuttuğunu ve 12 yılının boşa gittiğini görürsün
TÜRKİYEDE EĞİTİM BU