Toparlayıp tüm yapraklarını dallarımın,
Köklerimi sökerek ciğerinden toprağın.
Bir yorgun gecesinde sabahın.
Bahçeme hazan düştü, gönlüme hüzün.
Bir kalmak vaktinde daha gittim öyle.
Dilimde esmer bir türkü,
Yüzümde çocukluğumdan kalma bir telaş.
Yollara adımım düştü, arkama gözüm.
Biliyorum iklimler değişmişti bu sefer,
Sebep değildi ki son bahar.
Sen gelecektin, ben kalacaktım.
Yollarına çığ düştü, toprağa yüzüm... 🍂📝🍁