Uykucu Kitap

7/10
·328 syf.··
Beğendi
·
2017 33. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 31 Ekim 2017 11:10
Kitabın konusunu okuyunca distopya kitabı beklemiştim ama romantik bir kitap olup,aralara distopya serpiştirilmişti.Kitabı sevmedim değil ama bayılmadım.Ben daha başka ümit etmiştim.Yazarın yazı diline,zaman kavramına alışmam biraz zor oldu.Bu da biraz adapte olmamı zorlaştırdı. ~SPOİLER~ Kızın düşünce tarzı ile yazarın karakterleri anlattığı şekilde hiç uymuyor.Kız Linden'ı kötü görüyor ama resmen çocuk saf iyi niyetli anlatıyor. İkincisi kızı saçma davranışları var.Yazar iki erkek arasında gidip gelmesi,kimi başrol verdiği anlamıyorsunuz.Sona kadar biri ile olmasını ümit ediyorsunuz.Ben ümitsiz bir şekilde istedim,sonra sonda ne yaptın yazar dedim. ~SPOİLER SON~ Kitab güzeldi ama canım sıkıldığımda tekrar okuyacağım bir kitap,canım istediği zaman okumayacağım bir kitap.Dili kolay bir anlatıma sahip,sizi zorlamaz ama tam bir distopya kitabı bekliyor iseniz beklemeyin.Pembe bir dizi gibi,romantik çok sevmesemde,kendisini okuttu.
Kimyasal Bahçe Üçlemesi - SolgunLauren DeStefano · Artemis Yayınları · 201790 okunma
Reklam
10/10
·528 syf.··
Beğendi
·
2017 1. kitabı
Yazarın diğer serisi gibi bu da güzeldi-ne kadar diğer seriyi sevmeyen çok kişi olsa da- Bu dünyayı o kadar çok özlemişim ki.Leigh bu dünya üzerinden çıkarabilidiği kadar seri çıkarsın.Ben onun yazım tarzına,karekter oluşturmasını seviyorum.Eğer seriyi okumamış iseniz yazar zaten sizin için küçük bir hatırlatma yapıyor. Kitabı nereden anlatmaya başlasam bilemiyorum.Bu altı serserisinin hikayesi o kadar güzeldi.Her birinin içinde ki geçmişini,verdikleri kararları ne şekilde verdiklerini okuma o kadar zevk verdi ki bana.Karekterleri okumak için sayfaları o kadar hızlı çevirip,ilk kitabın yarısına geldiğini fark ettim. Kaz gibi aklında tilkiler besleyen,İnaj gibi sessizliğin içinde olan,Nina gibi cellat olmasına rağmen altın gibi kalbi olan,Mathias gibi doğru kararları verebilen-geç olsa da-Jesper gibi enerjik olan,Wally gibi özgür olmak isteyen karekterleri tanımak o kadar güzeldi ki.Leigh gerçekten bu sefer dengeyi kurabilmişti.İlk serisinde sinir krizi geçirsemde bu serinin ilk kitabında hissetmek gereken duyguları o kadar güzel hissettim ki,seri benim için en iyilerime girdi. Kapak tasarımı da yine orijinalime sadık kalmaları çok güzel özellikle yaprakların kenarını siyah olması.Resmen kitapla aşk yaşadım.
Edebiyat
Kargalar MeclisiLeigh Bardugo · Novella Dinamik Yayınları · 20164,572 okunma