-Neyin var uzay?
+bilmiyorum be ustam nasıl desem böyle gülmek istiyorum olmuyor.ağlamak istiyorum olmuyo ama gülünce ağlıyabiliyorum kaptan.
-aga ya ben bu saatten sonra sana birşey demiyorum.
+yok be ustam sen de kız.
- uzay affet beni ben bilmeden seni yargıladım.
+ya o bildiği halde..
UZAY KARAHAN