vildan binici

Yalnızlığı...acıya değil, hüzne dairdi. keskin değil, ağırdı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
bir ben vardım bir de benden içeri depderin bir karanlık...beni içine alıyordu.
Dokunabildiğim·Kitabı okudu
Kalbe açılan yara ölmekten beter etmez mi insanı?
Dokunabildiğim·Kitabı okudu
yürüdüm. nereye gidiyorsun? hiçbir yere gidemiyorum. sorun da bu ya.
Dokunabildiğim·Kitabı okudu
boşluktaydım. elimi kolumu sallamam yerimi değiştirmiyordu, hiçbir işe yaramıyordu. çırpındığımla kalıyordum.
Dokunabildiğim·Kitabı okudu