Of aşırı iyiydi. Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen (bazı yerlerde acemiliği belli olsa da) beğendim. Özellikle son sayfaları... Ben ağlıyorum yani okuyabilirsiniz
Mavi GeceK. Kübra Berk · Ephesus Yayınları · 20195,1bin okunma
"O gece sıradan bir gece değildi, sevgilim. Ben senin gecelerinde kayboldum, sen benim bitmek bilmeyen gündüzlerimde. Ne zifirî karanlık ne aydınlık... O gece bizim umudumuz ve mucizemizdi. O gece maviydi."