Kitabın konusu aşırı güzel. Okumaya başlamadan önce de beklentim çoktu fakat okunduktan sonra maalesef sonuç: hüzün. Yani konusu bu kadar saglamken keşke yazarda bu konuyu güzel bir şekilde anlatabilseydi... Kitabı beğenenlerde çok, beğenmeyenlerde. Maalesef ki ben beğenmeyenler tarafındayım. Pek bir şey diyemiyorum.