Vahap Yıldırım

Vahap Yıldırım
@vahaptannotlarr
•İg: vahaptannotlarr
Kitabın dili geçmiş zaman eki -dı/-di ile anlatılıyor bu durum benim odaklanmamı zorlaştırıyordu. Kitabı 20. Sayfasında bıraktım. İçinde +18 uygunsuz kelimeler vardı ve beni kendinen soğuttu diyebilirim. Güzel bir beklenti içindeydim ama maalesef büyük bir hayal kırıklığı...
Roman
Kiralık DepoJay Bonansinga · REN Kitap · 202196 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Vahap Yıldırım

, bir kitabı yarım bıraktı
Jay Bonansinga
5.9/10 · 96 okunma
9/10
·96 syf.·
2022 2. kitabı
Lev Tolstoy
8.2/10 · 234,5bin okunma
9/10
·392 syf.··
2022 1. kitabı
Büşra Şahin
8.5/10 · 140 okunma
9/10
·392 syf.··
2022 1. kitabı
Göldeki Ev || Büşra Şahin "𝑲ı𝒓𝒎ı𝒛ı 𝒕𝒂𝒔𝒎𝒂 𝒍𝒂 𝒍𝒂 𝒍𝒂, 𝑶𝒍𝒎𝒖ş 𝒑𝒆𝒎𝒃𝒆 𝒍𝒂 𝒍𝒂 𝒍𝒂, 𝑻𝒐𝒑𝒓𝒂𝒌 ç𝒐𝒄𝒖𝒌 𝒍𝒂 𝒍𝒂 𝒍𝒂, 𝑯𝒂𝒗𝒂𝒚𝒂 𝒌𝒂𝒓ış𝒎ış 𝒍𝒂 𝒍𝒂 𝒍𝒂." YORUMUM: Konusu hakkında pek bir bilgi vermeyeceğim çünkü kitabın arka yazısı konusu hakkında yeterince bilgi veriyor. Direkt olarak sizlere duygularımı aktarayım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki kitabı okumadan önce beklentim aşırı yüksekti. Okuduktan sonra kitap tamamen beklentimi karşılayan bir kitap oldu ve favori kitaplarım arasına girdi. Betimlemeleri, anlatım dili, yazarımızın yaratmış olduğu karanlık ortam ve olayların birbirine bağlanış şekli aşırı mükemmeldi, korku türünde kitap okuduğumu bana hissettiriyordu. Hazır konu buna gelmişken yazarımızın kaleminin sanki sadece korku türünde kitaplar için yoğrulmuş olduğunu da belirteyim. Kitabı okumaya başladığım ilk andan itibaren kendimi kitabın içinde zannettim, yani ilk dakikasında beni içine çekti. Kitabın son yüz sayfası olayların çözüldüğü ve her şeyin açığa çıktığı yerlerdi. Buna bağlı olarak son yüz sayfayı nabzım çok hızlı bir şekilde okudum diyebilirim. Kitabın içinde mitolojik varlıklar ile alakalı bölümlerin olması ve olayların bu konu etrafında şekillenmesi kitaba bambaşka bir hava katıyordu ve beni heyecanlandırıyordu (fakat birçok kişi kitapta sözü geçen varlı(kların)ğın hayal ürünü olduğunu sanıyor...) Puan kırmamın sebebi kitapta bazı yerlerde betimlemeler iyi iken bazı yerlerde birazcık yetersiz kalmış gibiydi. Ayrıca bazı bölgelerde yabancı kelimelerin kullanılması da odaklanmamı zorluyordu. Kitap ilahi bakış açısı ile yazılmıştı bu durum beni inanın hiç rahatsız etmedi hatta "böyle yazılması daha iyi olmuş" dediğim yerler yok değil Karakterler hakkında konuşmam gerekirse bana en samimi gelen iki karakter vardı: Kayla ve Deniz. Konuşma tarzları ve ortama kattıkları hava ile
Roman
Göldeki EvBüşra Şahin · Otantik Kitap · 2021140 okunma