Vahap Yıldırım

Vahap Yıldırım
@vahaptannotlarr
•İg: vahaptannotlarr
8/10
·400 syf.··
2022 3. kitabı
·
21 günde okudu
·
Okunma: 27 Şubat 2022 20:16
Of aşırı iyiydi. Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen (bazı yerlerde acemiliği belli olsa da) beğendim. Özellikle son sayfaları... Ben ağlıyorum yani okuyabilirsiniz
Mavi GeceK. Kübra Berk · Ephesus Yayınları · 20195,1bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·%57 (283/492 syf.)·
Kitabın konusu aşırı güzel. Okumaya başlamadan önce de beklentim çoktu fakat okunduktan sonra maalesef sonuç: hüzün. Yani konusu bu kadar saglamken keşke yazarda bu konuyu güzel bir şekilde anlatabilseydi... Kitabı beğenenlerde çok, beğenmeyenlerde. Maalesef ki ben beğenmeyenler tarafındayım. Pek bir şey diyemiyorum.
Roman
The Book of MPeng Shepherd · William Morrow · 20182,802 okunma
Kitabın dili geçmiş zaman eki -dı/-di ile anlatılıyor bu durum benim odaklanmamı zorlaştırıyordu. Kitabı 20. Sayfasında bıraktım. İçinde +18 uygunsuz kelimeler vardı ve beni kendinen soğuttu diyebilirim. Güzel bir beklenti içindeydim ama maalesef büyük bir hayal kırıklığı...
Roman
Kiralık DepoJay Bonansinga · REN Kitap · 202196 okunma
9/10
·392 syf.··
2022 1. kitabı
Göldeki Ev || Büşra Şahin "𝑲ı𝒓𝒎ı𝒛ı 𝒕𝒂𝒔𝒎𝒂 𝒍𝒂 𝒍𝒂 𝒍𝒂, 𝑶𝒍𝒎𝒖ş 𝒑𝒆𝒎𝒃𝒆 𝒍𝒂 𝒍𝒂 𝒍𝒂, 𝑻𝒐𝒑𝒓𝒂𝒌 ç𝒐𝒄𝒖𝒌 𝒍𝒂 𝒍𝒂 𝒍𝒂, 𝑯𝒂𝒗𝒂𝒚𝒂 𝒌𝒂𝒓ış𝒎ış 𝒍𝒂 𝒍𝒂 𝒍𝒂." YORUMUM: Konusu hakkında pek bir bilgi vermeyeceğim çünkü kitabın arka yazısı konusu hakkında yeterince bilgi veriyor. Direkt olarak sizlere duygularımı aktarayım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki kitabı okumadan önce beklentim aşırı yüksekti. Okuduktan sonra kitap tamamen beklentimi karşılayan bir kitap oldu ve favori kitaplarım arasına girdi. Betimlemeleri, anlatım dili, yazarımızın yaratmış olduğu karanlık ortam ve olayların birbirine bağlanış şekli aşırı mükemmeldi, korku türünde kitap okuduğumu bana hissettiriyordu. Hazır konu buna gelmişken yazarımızın kaleminin sanki sadece korku türünde kitaplar için yoğrulmuş olduğunu da belirteyim. Kitabı okumaya başladığım ilk andan itibaren kendimi kitabın içinde zannettim, yani ilk dakikasında beni içine çekti. Kitabın son yüz sayfası olayların çözüldüğü ve her şeyin açığa çıktığı yerlerdi. Buna bağlı olarak son yüz sayfayı nabzım çok hızlı bir şekilde okudum diyebilirim. Kitabın içinde mitolojik varlıklar ile alakalı bölümlerin olması ve olayların bu konu etrafında şekillenmesi kitaba bambaşka bir hava katıyordu ve beni heyecanlandırıyordu (fakat birçok kişi kitapta sözü geçen varlı(kların)ğın hayal ürünü olduğunu sanıyor...) Puan kırmamın sebebi kitapta bazı yerlerde betimlemeler iyi iken bazı yerlerde birazcık yetersiz kalmış gibiydi. Ayrıca bazı bölgelerde yabancı kelimelerin kullanılması da odaklanmamı zorluyordu. Kitap ilahi bakış açısı ile yazılmıştı bu durum beni inanın hiç rahatsız etmedi hatta "böyle yazılması daha iyi olmuş" dediğim yerler yok değil Karakterler hakkında konuşmam gerekirse bana en samimi gelen iki karakter vardı: Kayla ve Deniz. Konuşma tarzları ve ortama kattıkları hava ile
Roman
Göldeki EvBüşra Şahin · Otantik Kitap · 2021140 okunma