vahide •

vahide •
@vahide_nur
“İnancımız yoksa, düş kuramıyorsak, yaşam büyüsünü yitirmiş demektir.”
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insanı sevmek, onu, zayıflıkları, zaafları, yanlışlarıyla birlikte kabul etmek demekti.
Alıntı
Şimdi düşünüyorum da belki de en güzeli budur: Farkına varmadan yaşamak.
Alıntı