ebrar

ebrar
@vaixey
Hayatın güzelliklerini kapatan duvarları örenler bizlerken duvarın ötesini göremememizin sorumluluğunu neden üstlenmiyoruz? Duvarı biz ördük. Zayıf yerini biz biliriz. Yıkma işiniyse bizden başka kimse yapmaz, gelen geçen duvarı yükseltir. Çekici alıp yıkmak varken oturup sızlanmanın hiçbir manası yok. Balyozu al ve duvarı yık.
Alıntı
ebrar
Nerden alıntı?