ceren

8/10
·328 syf.··
2023 63. kitabı
·
12 saatte okudu
·
Okunma: 16 Temmuz 2023 00:00
love vardı ama olmasa daha iyi olurdu. adamın "ben kralım, beni mutlu etmek senin sorumluluğun" tavırlarına sinir oldum. kızı kullanmak için seviyormuş numarası yapıyor gibi geldi. şakasına olsa da dediği bazı şeyler hoşuma gitmedi. ✧"Çünkü az önce kraliçe olma konusunda hiçbir şey bilmediğini söyledin. Çünkü ben kralım. Ve çünkü beni mutlu etmek senin görevin." 《noktasına virgülüne kadar böyle yazıyor. bunu 2 3 yerde daha dedi, gıcıklandım.》 ✧"Bilmen gereken her şeyi ben öğretebilirim sana. Beni nasıl mutlu edeceğini öğretebilirim." ✧"Senin yararın çok büyük. Rahmine bir çocuk yerleştireceğim. Kral olacak bir oğlan." 《???》 yani sonuç olarak adamı sevemedim. kız biraz tırsak biriydi, çocukluğunun nasıl geçtiğini ve konuşamadığını düşününce bu durumu anlayayabiliyorum ama "ben kılıç değilim" diyip durmasını "ben yapamam, ben yok, ben ı ıh'' tavrını sevemedim dkodk. bu karakterlerin sevmediğim yanları ve loveunun boşluğu dışında kalan atraksiyon kısmı çok iyiydi. anlatımı-dili sarmasa da olay aşırı sardı. başta denilen bir seyin sonradan anlaşılması, bununla kızla beraber benim de kafamın açılması, olayların birbirine bağlantısı, savaşlar, özel güçler güzeldi. okunabilir.
1000Kitap
Kuş ve KılıçAmy Harmon · Yabancı Yayınları · 2023296 okunma
Reklam

ceren

, bir kitap okudu
8/10
·328 syf.··
12 saatte okudu
·
2023 63. kitabı
Amy Harmon
8/10 · 296 okunma
7/10
·240 syf.··
2023 60. kitabı
·
17 saatte okudu
·
Okunma: 12 Temmuz 2023 12:52
haldır huldur alt çizilcek ya da waow denilecek bir şey bence yoktu, ortaokulda okuduğum watty kitaplarına benziyordu ama okurken eğlendim dksodk watty anılarını depreştiricek bi konu girişi var: kızın babası ruslardan para çalıp kaybediyor, o yüzden kız anlaşma üzerine rus mafya babasıyla evlenmek zorunda kalıyor. adam, onun diğer kızlardan ne kadar farklı olduğunu; kız da onun ne kadar koruyucu, kollayıcı, haşin biri olduğunu fark ediyor. sonra aşık oluyorlar. düşünürsem rahatsız olcağım bir şeyler vardı o yüzden düşünmeden okudum dksl. adamın, kıza "minik çiçeğim" demesine eridim. "günışığı" zart zurt baymaya başlamıştı, değişiklik iyi geldi. "senin için dünyayı yakarım, sana dokunanın kolunu koparırım" adamı okunmak isteniyorsa okunabilir, rsden çıkarır. ° ° ° alıntılı yorum (spoiler olabilir??) ✧"Seni öyle çok seviyorum ki senin için s*ktiğimin dünyasını yakardım. Bir canavar yarattın, Nina çünkü senin için yapmayacağım şey yok. Sadece istemen yeterli." 《jdmwkd komik ama okutturuyo. arada lazım boyle seyler malesf》 ✧"Baban benim için asla bir adamı öldürmezdi, biliyorsun." "Evet, bu iyi bir şey anne." "Hayır, tatlım. Değil." 《?? jdmeodk??》
1000Kitap
Tuvaldeki YaralarNeva Altaj · Artemis Yayınları · 20252,966 okunma