m’

m’
@valenmouteru
sonu yazılmış bir hikâyenin, rolünü oynamaktan usanmış oyuncusuyum.
- Kim var orada, bu pis hava dışında? + Ruhu bu hava gibi olan, huzursuz bir kişi.
Sayfa 75
Reklam
Göze iyi görünür kötü kişiler Daha kötüleri varsa eğer: En kötü olmamak da Bir bakıma övgüye değer.
Sayfa 70
Baskı altında kalan benliğimiz, Bedenimizle birlikte sarsınca ruhumuzu Gerçek kimliğimizi yitiririz.
Sayfa 63
Ama bak ben buradayım: Kalır kaçıklar, Bırak tüyüp gitsin akıllılar.
Sayfa 62
Kusurlarını örtenin sonu nasıl olsa utançtır.
Sayfa 13
Reklam