vante

vante
@vanteishere
sanat için buradayım'
- Dorian Gray mi dedin? Adı Dorian Gray mi? - Evet, adı bu. Sana söylemek istememiştim. - Peki ama niçin? - Ah! Anlatamam ki. Birini çok sevdiğim zaman, adını kimseye söylemem. Sanki bir parçasını başkasına veriyormuş gibi bir duyguya kapılırım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
+ Tanrılar zalim ve nefret dolu oldukları için yaralanır ve yaşlanırız. - Belki de ruhumu şeytanın sunağına yatırmalıyım.