elain

elain
@vantelain
theodore
öyle ya, güneşe doğrudan ortasına uçmak gerekmez, ama güneşin arada bir vurduğu ve insanın azıcık ısınabildiği dünyanın temiz bir köşesine gidip sığınmak yeterlidir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu yüzden sana her şey için eylemlerimle değil, dilenci gibi teşekkür edebildim yalnızca.
Ne kadar çok başarırsam, işin sonunun o ölçüde kötü biteceğinden kuşkum yoktu.
Ömrümün baharı solup giderken, Dudağımda hâlâ senin adın var. Gönül bizi çoktan unuturdu ya, Bizi bizden alan ah bu şarkılar
Kaçmaya çalıştığın cehennemi taşıyorsun içinde.