elain

elain
@vantelain
theodore
Canım, can sızım, kalp ağrım… Doyamıyorum sana. Ne öpmelere ne sarılmalara…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anlamıyorum bir şeyleri, anlamlandıramıyorum. Niye tanrı milyarlarca günahkâr içerisinden iki aşığı koyuyor cehenneminin en dip köşelerine?
Sevgide korku yoktur. Tersine, yetkin sevgi korkuyu siler atar. Çünkü korku işkencedir. Korkan kişi sevgide yetkin kılınmamıştır. 1. Yuhanna, 4:18
O gün okuldan çıkar çıkmaz annemi aradım. Bayırdan aşağı iniyordum, ama nasıl nefes nefese kalmışım. İçime doğmuş. “O iyi mi?” dedim bir umut. Burukça “Evet, iyi. Eve gel.” dedi. Eve gittim, kahve yaptım kendime. Annemin yanına gittim, herkes bizdeydi ve ağlıyordu. Anladım orada. Kimse bana söylemedi, ben anladım. O gün hafızamdan silindi. Cenazeden dönüp odama girdim. Kahve buz gibiydi, cenaze boyu ağlamamış olan ben hüngür hüngür ağladım kahvenin soğukluğuna. Sanki bahar da hissetmiş ya, yağmur yağdı. Gök de ağladı benimle birlikte. Döndüm baktım son emanetine, çok güzeldi. Seni özlüyorum, diğer hayatımızda tekrar buluşalım. 
Keşke kardeşim olsaydın, Annemin memelerinden süt emmiş. Dışarıda görünce öperdim seni, Kimse de kınamazdı beni. -ezgiler ezgisi, 8:1