"dizlerim tutmuyor, belim doğrulmuyor; beni uzunca bir ömürle cezalandıran Tanrıya yakaracak ses kalmadı ağzımda, kül gibi, kor gibi tutuşturdu dilimi sensiz geçen yıllar."
sinner - tkk
Sanki, uzun bir yolculuğa çıktım
Ve ben yanıma hiçbir şey almadım.
Sanki mühim bir işim varmış da
Ben onu yapmayı unutmuşum gibi.
Eksikliğini fazlasıyla hissedebiliyorum
Sanki farkında olmadan bir şeylere veda ettim.
İçimde beni endişelendiren bir burukluk var.
Rahatsız eden koskocaman boşluk var.
Bilemiyorum, belki de gelip geçici bir şeydir.
Ya da ben bu aralar fazla duygusalım.
Anlayamıyorum..