“Yalnız sağlıklı insan aklıyla yaşasaydı değmezdi yaşamaya, can sıkıcı olurdu. Tam aksine, güzel olan, dünyanın gökyüzü altında bir deliler topluluğunu andırması.”
Belki yoldan çıkmış kullarını uyarmak amacı ile bir ibret-i âlem olsun diye yapıyorsunuzdur ama, başkasına gözdağı vermek için ikide bir aynı zavallıları yerle bir etmekten dolayı yüksek adeletiniz sarsılmaz mı ki dersiniz?