Harelerimden dökülen bir kaç damla yaş eşliğinde halef serisinin birinci kitabı düş’ü bitirdiğim şu dakikalarda neden diye düşünmeden edemedim .Neden bu kitabı aldım, neden bu kitaba bu kadar para verdim ,neden bunca zamanımı boşa harcadım .
Çok ama çok beğendim .Resmen bitmesin deye azar azar okudum ama genede sonu
geldi .Konusuyla ,anlatımıyla , olay örgüsüyle tam anlamıyla mükemmel ve övüldüğü kadar var .Bu kitap pahalılığında verdiğm paraya değdi