Başkaları için yaşıyordu. Onlar onun adına kararlar veriyor oda itaat ediyordu. Bir birey olamamanın, hayal ettiği hayatı yaşayabilecekken yaşayamamanın belki bir adım daha ileri gidebilecekken gidememenin derin üzüntüsü ve ezintisiyle birlikte yaşamaya çalışıyordu ama aklında birtakım planlar vardı beyninin içindeki o karanlık arkadaşı ona biseyler fısıldamaya çoktan başlamıştı bile.