Müphem

Müphem
@vaveyla______
Yakında arkasından "çok da neşeli bir kızdı hiç beklemezdik "denilecek kişi
Tam tersi
Eğer hayat gerçekten güzel olsaydı herkes büyük bir sevinçle uyanır ve hiç istemeyerek uyurdu; oysa durum bunun tam tersi. Arthur Schopenhauer
Reklam
bir de sen
İçimde bir yağmur sonbahardan çalınmış Bir kaç eylül bir de sen senelerin ardında Tarabya’da bir santur nihavende gömülmüş Ümitlerim küçülür saçlarımın kırında. Sadri Alışık
"Zihnim bu şehirden, bu devirden çok uzakta.." Yahya Kemal Beyatlı
1
Başkaları için yaşıyordu. Onlar onun adına kararlar veriyor oda itaat ediyordu. Bir birey olamamanın, hayal ettiği hayatı yaşayabilecekken yaşayamamanın belki bir adım daha ileri gidebilecekken gidememenin derin üzüntüsü ve ezintisiyle birlikte yaşamaya çalışıyordu ama aklında birtakım planlar vardı beyninin içindeki o karanlık arkadaşı ona biseyler fısıldamaya çoktan başlamıştı bile.