Kimi zaman oturup düşünmek lazım neden diye, sebebi sen degilsin belkide kişiligin yada insanların seni anlamamalarıdır herkesin seni anlamasını iştersin ama onlar seni anlamaz,senin pencerenden bakamazlar cünki, elinden bir şey gelmez cogu zman hayatın bunca yükünü kaldırmaktansa canına kıymayı secersin kimi zman sanki o zman herkez senin kıymetini bilecektir sana göre, ama bu yalan dünyada hic bir sey senin etrafında dönmüyor.. yapman gereken nedir düşün düşün bulamazsın işte ozman sana cözüm yolu acılır sıkıntılarını paylasacagın yada seni anlayacak birisi lazım sana yakın seni avutması sana akıl vermesi lazım ama dikkat etmen lazım ki seni arkadan hancerlememesi lazım. o kişi zmanla sana sıkıntılarını kısa surede atlatacagını göreceksin