Vedat

Seni beklemek, Ölümü beklemek gibi. Ölüm gelir elbet, Ya sen? Ahmet Arif
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevmek...  "Sevmek" dedim.  "Yoluna ölmek " dedi. " Yol" dedim. "Alıp başını gitmek" dedi. "Gitmek" dedim. Bir"Ahh" çekip, "dostlarından ayrılmak " dedi. "Dost" dedim.  Durdu. Bana baktı. "dost " diye mırıldandı. " Yüreğime nasıl koysam bilemedigim" dedi. "Yurek" dedim. "Dünyaları içine sıgdıramadıgım" dedi. "Dünya"dedim. "Hayatin bir yüzü " dedi.  "Yüz" dedim. " Ardında ne gizli bilemedigim" dedi. "Giz" dedim.  " Hep çözmeye çalıştığım" dedi. " Çalışmak " dedim. " Bitmeyecek öykü " dedi. " Öykü" dedim. " Binlercesini içimde gizliyorum " dedi. " Gizlenmek" dedim. "Iste , herşeyin bitimi" dedi. " Şey " dedim. "Sevda" dedi. " Sevda" dedim.  "Peşinden kostuğum" dedi. " Koşmak " dedim.  "Hayat bir maraton" dedi.
Uykusuz her gece Sabahlarım bazen günlerce Rüyalarıma gelme diye
Edebiyat
İlginç
Bir Kızılderili inanışına göre; uykusuz kaldığımız gecelerin sebebi: aslında başkasının rüyasında uyanık olmamızmış
Edebiyat