Hacer

Hacer
@vedaninervahi
Çünkü insan dibe battığı için değil, dipten kurtulamayacağını düşündüğü için çırpınarak boğulurdu.
Sayfa 83
Reklam
"Düşmek zayıflık değildir. Kalktığında daha tedbirli olmanı sağladığı için avantaj bile sayılır."
Sayfa 115
Demiştim ona; giderken beni de yanında götürüyorsun farkında değilsin çünkü insanın kalbi kimdeyse evi de oradadır.
Sen ve ben... Bir romanın ilk ve son satırı. Bir ömrün başlangıcı ve bitişi. Ağlayarak doğmak fakat ne şekilde öleceğini bilememek gibi..