Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Yalnızlığıma yenilip düşkünlüğümü başkalarına anlatacak olduğum
ender zamanlardan sonra, hep kendi kendimden nefret etmişimdir.
Kendime yabancılaşıyor, adeta ihanet etmiş gibi hissediyorum."
Gecenin karanlığında kaybolan ışığımı bulmaya çıktım bu yola.
Uçsuz bucaksız bir yol ve karanlık ...
Yürüdüğünü sandığın bu karanlık yolda bir adım atamama hüznü yaşıyorum yüreğimde .
Işığım, neredesin?
Yolumun sonu neresi?
Çıkmaz sokakların sonu var mı?
Binlerce soru....
Geriye kalan yine karanlık yine hüzün yine BEN...
#vefa
“Hiçbir şey her şey demektir! Güçlenmek istiyorsan, önce köklerini
hiçliğin derinlerine gömmeli ve en yalnız yalnızlığınla yüz yüze
gelmeyi öğrenmelisin.”
Nietzsche:
"İyi bir kılavuz sel sularının önündeki set olmalıdır, koltuk değneği değil. Kılavuz,
öğrencisine bütün izleri göstermelidir. Ama gideceği yolu seçmemelidir."