m

ne yaparsam yapayım, anladığın kadarım
Neden yalnızlığımızı birbirimize gösterirken utanırız?
Sayfa 81·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kim inandırdı bizi Şehrazat, yaşamanın ölümden büyük olduğuna? İçine doğduğumuz sabah neden rüyalarımızdan daha kısa?
Sayfa 80·Kitabı okudu
Biz ayrı ayrı iyi insanlarız Biz yalnızken herkesi severiz.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Siz, çocuğunuzdan bile korkarak çürüyeceksiniz. Biz, bin yıl sonra da aynı saygıyla, hasretle çocuklarımızı seveceğiz.
Sayfa 26·Kitabı okudu
İnsan iyiliği öğrenmeden bilirmiş de, kötülük için zaman gerekirmiş.
Sayfa 22·Kitabı okudu