m

ne yaparsam yapayım, anladığın kadarım
“Hiçbir şeyim eksik değil, diyorum sana! Ama, şimdi sen otur da insanın yüreğine sor.”
Sayfa 192·Kitabı okudu
Reklam
Hayat ağırdır, en talihlilerinki bile ağırdır. Batasıca!
Sayfa 192·Kitabı okudu
İçimdeki titreşen kaygılara, sevilen ve sıcak biçimlerini o verdi. O yokken, ben yine üşümeye başlıyorum.
Sayfa 183·Kitabı okudu
Ben de, hiçbir şeye gereksinmem olmadığını sanırken, birdenbire her şeye gereksinmem olduğunu hissettim.
Sayfa 143·Kitabı okudu
Konuşuyor, konuşuyor, saçma şeyler söylüyorum, neden biliyor musun? Çünkü büyük kaygılarım var. Büyük üzüntülerim de…
Sayfa 132·Kitabı okudu
Reklam