Üzülmek için sebep çok da olay mutlu olmakta. Mutlu olabilmekte. En azından üzülmemekte. Ne kadar yaşayacağız kimse bilmez. Bilemez. Belki yarın, belki 60 yıl sonra ağlarlar bizi. O yüzden boş verin, yüzümüzdeki kaslar iradi. Yani gülümsemek kendi elimizde. Belki burnun ve gözlerin kızarınca güzel gözüküyorsun ama bunun için de makyaj var. Gerçi her insan her haliyle güzeldir. Kendinizi sevin, bırakın dumanları aşağıda. Gökkuşağı dumanların arkasında saklıdır her zaman. Unutmayın, her şey geç tez yoluna girecek..:)