Venüs

Venüs
@venusben
Unuturum diye uyudum Yine seninle uyandım. Belli ki; uyurken de Sevmişim seni… Cemal Süreya
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ağlıyorum ama duymuyorsun görmüyorsun. Yeter artık gel. İhtiyacım var diyorum. Neden körsün bana?
'kanayan dizlerle koşmuştum ben, yanına düştüğüm zaman uzaklaştın sen yanımdan'
belki radyonun pili bitmesin diye hep kısık sesle dinliyorsun en sevdiğin şarkıları, belki rüzgar alıp götürecek diye uçurtmanı tanıştırmak istemiyorsun gökyüzüyle, belki tuzlu suya alerjin var diye ayaklarını göremiyorsun denizin derinliklerinde, belki yarın karanlığa adım atmak zorunda kalmayayım diye bugünden ışıkları açık bırakıyorsun odanda, belki de öyle çok belkilerin vardır ki hiçbirini açıklayıp güçsüzlüklerini koz olarak vermek istemiyorsundur kimselere. Her zaman dik ve kendi ayakları üzerinde durmayı başaran imajı verebilen biri olmaktan gurur duyuyor olmalısın. Ama yine herhangi bir gün dinlenirken bir şarkı dinlediğin zaman ağlamak gelirse içinden, hep bana haber et olur mu? Başını yasladığın omzumda ya da göğsümde fark etmeksizin, ıslanan tişörtüm feda olabilir sana, tüm tişörtlerim de öyle olmasını temenni ederler.
Bir soluk kadar yakın, yıldızlar kadar uzak.. Düşüncelerim zihnimin en ücra köşesinden kimseden habersiz ruhlarını gökyüzüne süzülmesinden haz alıyor gibi. Oysa hissizleşmek bu denli haz vermemeliydi. Ruhumdan ufak ufak parçalar gökyüzüne süzülüyor. Sanırım ruhumda kendimden tek bir parça kalmayana dek, tüm hislerim gökyüzünde hafif bir melodiyle dans edip salınmaya devam edecek...