Bütün teessurlerimiz, inkisarlarimiz, hiddetlerimiz, karşımıza çıkan hadiselerin anlasilmadik, beklenmedik taraflarınadır. Herşeye hazır bulunan ve kimden ne gelebileceğini bilen bir insani sarsmak mümkün müdür?
Ben daha fazla değişmek istemiyorum, çocuksuluğumu, saf ve masum yanlarımı daha fazla kaybetmek istemiyorum. Lütfen çirkinliklerinizi bana öğretmeyin. İyi kalan bir şeyler kaldıysa şayet onları gösterin bana