Sabret din kardeşim. Dünyayı ehline bırak.açlığını günahlarının bağışlanması için bir kaynak olarak kabul et. Bu dünya hayatının cehennemine öbür dünya cennetinin bedeli gözüyle bakıp tahammül et. Eğer bunlar, bu dünyada zülüm ve fakirliğe sabredenlerin, ahiretteki mükâfatlarının ne olduğunu bilselerdi, bugünün bedbahtı olan senin yarınki mutluluğuna gıpta ederlerdi.
Din mi ?yol. Hikmet mi? Bilgi. Risalet mi? Hidayet ! Ümmet mi ? Azmeden grup. İmamet mi ? Kılavuzluk, rehberlik. İmam mı? Yol işaretleri,rehberlik alametleri, şehit, şahit, numune, önder... ya ibadet? Yolu dövüp düzlemem.
Ihlamurlar çiçek açmış, bense hâlâ burdayım
Kavlimize göre böyle olmayacaktı,
Muhakkak sana gelecektim bir çiçek vakti
Yüreklerinde hasret, seslerinde hasret
Turnalar geçiyor memleket memleket
Bense çaresizlikten bir hurdayım
Akbabaların döndüğü son çukurdayım
Yaşanmamış bir gün, gün değil,
suçu takvimlere bırakamıyorum...