Evet, işte :
Yaşadıklarımız
öldürdüklerimizdir.
Başka türlü nasıl olsundu ki: bir belirli yaşam
anında gerçekleştirilen, yaşar kılınan bir şey,
o anın geçip gidişiyle, yok olmak üzere varedilmiş olmaz mı?
Bir belirli anda yaşanan,
o anın geçiciliği yoluyla,
ölüme teslim edilir.
Her yaşanan geçicidir;
her yaşayan, ölümlü ...