Vera

...en büyük kötülük benim her anımı kendimden utanacak derecede sağlıklı bir biçimde hatırlamamdı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Asil insanların en neşeli zamanlarında bile bir hüzün vardır, daha düşük ruhlar ise en sefil zamanında bile neşelidir.
Sayfa 27
Sen aklıma gelince her şeyler gülümserdi. Ağaçlar şarkı söyler, rüzgâr tatlı eserdi.
Sayfa 39
İtilmiş, tekmelenmişim, Doğduğum günde yanmışım, Yalnız sana güvenmişim; Ben gene sana vurgunum.
Sayfa 28