anneannem bayramdan iki gün önce öldüğünde apar topar memlekete gitmiştik. bi kaç gün geçtikten sonra etleri koymak için buzluğu açmıştık. baktık ki buzluk dolu, anneannem ölmeden önce bize salça yapmış. hepimiz salçaların başında oturup ağlamıştık.
herhalde ağladığım en saçma yerdi.