veysi yüksel

veysi yüksel
@veys70
Memento mori
Ben, iki şeyin apansız geldiğine inanırım: Aşk ve ölüm. İkisi de geldiğinde "git" diyemezsiniz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

veysi yüksel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
Beğendi
·
2023 55. kitabı
Yılmaz Odabaşı
8.5/10 · 274 okunma
İnsanın insana yaptıklarını bir tarafa bırakalım: Yoksullaşma, esaret, iftira, hakaret, işkence, kalleşlik, sadakatsizlik, aşağılama, kavga, aldatma... Hoş kumsaldaki kum zerreciklerini burada bir bir sayacak hâlim yok!
Sayfa 40·Kitabı okudu
Kibrin gerek tek tek şahıslara, gerekse bütün beşeriyete ne kadar mutluluk bahşettiğini. Bir de kibrin kız kardeşi yağcılık vardır hani, işi gücü insanın gururunu okşamaktır: Kendini değil de başkasını okşayana yağcı denir.
Doğa sadece tek tek bireylere, kentlere değil, her topluma ekmiş kibrini.
Sayfa 59·Kitabı okudu