melike

melike
@vmelr
you’ve read this before , about 40 times ,i thought you said you didn’t read much , well what is much
her zaman yalnız oldum.Yalnızlığı kendimi geliştirmenin tek yolu olarak gördüm
Sayfa 29·Kitabı okudu
Reklam
herkesin tercih ettiği bir ölüm var
Sayfa 28·Kitabı okudu
ben doğdum oysa güneş batıdaydı
Sayfa 27·Kitabı okudu
Benim adım yok.Çünkü ben yokum.Delirdim
Sayfa 27·Kitabı okudu
Benim adım Miss Piggy.Bütün hayatım boyunca kaçtım.Önüme okyanus çıktı.Daha ileri gidemedim.İçinde boğulmak istedim.Gözlerimi sahilde açtım.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Reklam